filt kubełkowy do 112l

Awatar użytkownika
wespazjan
Akwarysta
Akwarysta
Posty: 659
Rejestracja: 24 grudnia 16, 11:36
Lokalizacja: Czarnków

filt kubełkowy do 112l

Postautor: wespazjan » 10 listopada 17, 18:35

Cóż. Mój kubełek, ponoć nieśmiertelny po raz trzeci w tym miesiącu stoi w wiadrze. Mąż próbuje uszczelnić. Znowu. Ja już się zniechęciłam.

Podejrzewam, ze kupiłam felerny model. "roczny kubełek, sprzedajemy bo dzieciom znudziło się akwarium". Jak ktoś kupuje akwarium tylko dla dzieci to zwykle wsadza tam stanowczo za słaby filtr wewnętrzny a nie porządny, firmowy kubeł. Pewnie treść ogłoszenia powinna brzmieć "jest felerny, czasem cieknie, kupimy nowy".

Niewaaażne. Nie znam się na sprzęcie, więc pytam was. Interesuje mnie kubełek do 112l, koniecznie nowy. Zależy mi na gwarancji, bo sobie wymyśliłam, że jeśli będzie dwuletnia to pewnie tyle conajmniej czasu będzie spokój. Poziom hałasu - standard. Nie musi być ultra cichy, byle nie był wyjątkowo głośny jak na kubeł (stoi poza szafką, ale nei w sypialni).
Z racji wymogu gwarancji odpadają chińczyki.

Tak do 300-350 zł. Brzmi realnie?
Obrazek

barttsw
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 8988
Rejestracja: 4 maja 15, 11:44
Lokalizacja: BLACK WATER AQUARIUM

Re: filt kubełkowy do 112l

Postautor: barttsw » 10 listopada 17, 19:30

wespa wez sobie hw-302

abiba
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 2215
Rejestracja: 3 lutego 15, 14:43

Re: filt kubełkowy do 112l

Postautor: abiba » 10 listopada 17, 21:12

wespazjan pisze:...
Z racji wymogu gwarancji odpadają chińczyki.

...

Jeśli kupujesz w PL i w dodatku od w miarę sensownej firmy to chińczyk nie stanowi ograniczenia .
Częśći zamienne dostępne są w pełnym asortymencie i odnoszę wrażenie że mniejszy z tym problem niż niejednej marki konkurencyjnej .

Wprawdzie popieram powyższą propozycję to alternatywą dla HW-302 może być ikola

Awatar użytkownika
wespazjan
Akwarysta
Akwarysta
Posty: 659
Rejestracja: 24 grudnia 16, 11:36
Lokalizacja: Czarnków

Re: filt kubełkowy do 112l