Uzupełnienie obsady do 112l

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z obsadą zbiornika powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów.
SylwiaJen
Narybek
Narybek
Posty: 21
Rejestracja: 11 marca 16, 10:41

Uzupełnienie obsady do 112l

Postautor: SylwiaJen » 11 marca 16, 10:49

Witam. Jestem początkującą akwarystką. Jestem obecnie na takim etapie obsady:

- 9xneon Innesa
- 5xgupik pawie oczko
- 3xprystelka
- 2xkirysek spiżowy
- 2xślimak ampularia
- 4xzbrojnik(glonojad)

Czy przy takiej obsadzie mogę mieć jeszcze jakieś inne rybki? Chciałabym jeszcze jakąś parkę większych rybek ale obawiam się czy to nie będzie za dużo. Proszę o jakieś propozycje co ewentualnie mogłabym jeszcze dokupić.
Ostatnio zmieniony 11 marca 16, 15:04 przez SylwiaJen, łącznie zmieniany 1 raz.

barttsw
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 8988
Rejestracja: 4 maja 15, 11:44
Lokalizacja: BLACK WATER AQUARIUM

Re: Uzupełnienie obsady do 112l

Postautor: barttsw » 11 marca 16, 10:57

SylwiaJen, aby koledzy dobrali co kolwiek to podaj parametry wody KH GH PH (oczywscie testy kropelkowe)

SheepHunterPl
Narybek
Narybek
Posty: 77
Rejestracja: 28 lipca 15, 14:40
Lokalizacja: ok. Gorzowa

Re: Uzupełnienie obsady do 112l

Postautor: SheepHunterPl » 11 marca 16, 11:05

barttsw pisze:SylwiaJen, aby koledzy dobrali co kolwiek to podaj parametry wody KH GH PH (oczywscie testy kropelkowe)

dokładnie tak

SylwiaJen pisze:- 2xkirysek spiżowy

kiryski są rybami stadnymi- minimalnie 6 sztuk
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Awatar użytkownika
Dhuz
Moderator
Moderator
Posty: 3491
Rejestracja: 1 marca 15, 10:47
Lokalizacja: Wieliczka

Re: Uzupełnienie obsady do 112l

Postautor: Dhuz » 11 marca 16, 13:46