Gupiki

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z chorobami ryb powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów. Tematy odbiegające od standardów będą usuwane.
romcost
Ikra
Ikra
Posty: 1
Rejestracja: 21 marca 10, 20:15

Gupiki

Postautor: romcost » 1 kwietnia 10, 19:37

Witam serdecznie na forum,
Jestem akwarystą amatorem już od ponad 20 lat, z kilkuletnią przerwą, ale pierwszy raz spotkałem się z czymś podobnym...
Posiadam akwarium ~65 litrów, z grzałką z termostatem 100W (temperatura zadana 24 Grd C) i zewnętrznym filtrem Atman HF-0400. W akwarium mam 10 gupików i 6 neonów Inesa. Ale ostatnio bez wcześniejszych jakichkolwiek objawów samiczki gupika po urodzeniu zaczęły padać, przed urodzeniem żadnych objawów, zdrowa rybka po urodzeniu samiczki chudną aż brzuchy mają pozapadane i mają problemy z pływaniem. Co może być przyczyną ??
PS.
Nie odławiam samiczek do kotnika, więc nie jest to jakaś zmiana wody.
Rybki karmię granulatem wysokoproteinowym z Tropikala i dla odmiany pokarmem dla bojowników firmy Aqua Szut BettaMix.
Unikam żywego pokarmu kupionego w sklepie, gdyż zawzsze po takim karmieniu ryby mi chorowały i padały, czekam, aż pojawi się plankton w stawach.

Speker
Ryba
Ryba
Posty: 193
Rejestracja: 27 grudnia 09, 21:26

Re: Gupiki

Postautor: Speker » 2 kwietnia 10, 12:57

Może są już stare, ryba nie żyje wiecznie .
Nie trzymajcie ryb w kuli !
Moje ulubione ryby : Pielęgniczka Kakadu i Pielęgnica Severun Gold :]

PioBia
Narybek
Narybek
Posty: 28
Rejestracja: 12 marca 10, 10:44

Re: Gupiki

Postautor: PioBia » 2 kwietnia 10, 14:59