[112] Micor

Micor
Ikra
Ikra
Posty: 1
Rejestracja: 9 lutego 19, 12:40

[112] Micor

Postautor: Micor » 9 lutego 19, 13:24

Witam, to moje akwarium. Jest świeżo po zalaniu ( zalane 6.02.2019)

szkło : 80x35x40 - zestaw Diversa
oświetlenie : 2 x 18W T8
filtr : zewnętrzny HW-302
ogrzewanie : diversa thermo plus 100w
dodatkowe wyposażenie : brak
obsada : jeszcze nie zdecydowałem ale raczej będą to : Dino, Neonki, kiryski i chciałbym krewetki, ale na dobór obsady jeszcze mam czas, mam nadzieję że coś doradzicie
roślinność:
I plan : eleocharis parvula, micranthemum Monte Carlo
II plan : Bacopa Monnieri, limnophila aromatica, micrantheum umbrosum, alternanthera reineckii Red mini
III plan : rotala macrandra, rotala rotundifolia
Tak naprawdę nie wiem, która roślina to która, jestem zielony w tym temacie (jak w całości jeśli chodzi o akwarystyke). Kupiłem taki zestaw roślin in vitro na 3 plany.

Jeśli chodzi o wystrój
- skały :grey Mountain Stone i jakieś takie białe kiedyś gdzieś kupiłem ale nie pamiętam jak się nazywają
- korzeń
Podłoże : substrat aquabasis + jbl Manado, na środku piasek kwarcowy

Obrazek
To zaraz po zalaniu
Obrazek
9.02.19

Testy mam narazie no2 tropical i dzisiaj robiłem to miałem 0,9 mg/l. Zamówiłem już zestaw easy test 6w1 z Jbl
Na start dodałem bakterie tropical BactoActive tak jak w instrukcji jest napisane

Prosiłbym o jakieś porady, czy wszystko zrobiłem dobrze? Czy ten filtr da sobie radę? Mam założoną deszczownice ale nie wiem czy mam ją dać tak, żeby woda tworzyła bąble powietrza czy tylko ma ruszać tafla wody?
Mam jeszcze filtr wewnętrzny diversa Claro 1000 jednak brakuje w nim elementów (jest tylko wystające kolanko) i chyba coś źle działa bo bardzo głośno chodzi.

Jeszcze zapomniałem dodać, że po pierwszym dniu woda delikatnie zmętniała - utrzymuje się taki stan do dzisiaj - ale z tego co wyczytałem jest to normalne w nowym baniaku.

To chyba tyle, ale się rozpisałem :roll:
Pozdrawiam

Kto jest online