Witam:*skałki - jak sprawdzić?

Frotka
Ikra
Ikra
Posty: 3
Rejestracja: 10 listopada 04, 20:05
Lokalizacja: Wrocław

Witam:*skałki - jak sprawdzić?

Postautor: Frotka » 10 listopada 04, 20:30

Witam
Jestem nowa na forum i chciałam się przywitać - CZEŚĂ† :ok:

Udało mi się dziś namierzyć skład ze skałkami i za symboliczną złotówkę wzięłam parę kolorów, żeby zobaczyć jak będą się prezentowały w akwa - jasnokremowy łupek(łupie się i jest dość mięki) , skałka w kolorze brązowo-bordowej cegły (ale napewno skała ) i zielona skałka z pionowymi słojami,trochę szklista . W składzie niestety nie było właściciela, a pan, który mi je dał, nie potrafił powiedzieć co to za skałki i mam teraz problem , bo nie znam się na geologii i nie potrafię ocenić, które z nich będą odpowiednie do małego malawi - proszę o pomoc w identyfikacji skałek :D

Ps: chciałabym wstawić zdjęcia, pomogłyby z pewnością przy identyfikacji"kamoli", ale nie wiem jak :oops: pomóżcie, proszę :roll:
skałka1
skałka2 wyszły nieprawdziwe kolory, skałka jest zdecydowanie jaśniejsza i ma lekko szkliste warstwy
skałka3

Udało się :P
Ostatnio zmieniony 10 listopada 04, 22:37 przez Frotka, łącznie zmieniany 4 razy.
Pozdrawiam
w przygotowaniu 100l - Malawi jednogatunkowe (saulosi lub yellow )

Awatar użytkownika
Locter
Akwarysta
Akwarysta
Posty: 700
Rejestracja: 7 sierpnia 04, 02:18
Lokalizacja: Limerick

Re: Witam:*skałki - jak sprawdzić?

Postautor: Locter » 10 listopada 04, 20:59