Przygotujcie mi akwarium :) !!!

siiq
Narybek
Narybek
Posty: 37
Rejestracja: 30 sierpnia 06, 15:14
Lokalizacja: Kraków

Przygotujcie mi akwarium :) !!!

Postautor: siiq » 31 sierpnia 06, 16:04

Posiadam zbiornik 240 litrów sprzęt taki jak filtry SENIOR bioN1000 i HAGEN Fluval 305 napowietrzacz TETRATEC APS 300 grzałka FLUVAL Tronic 300W wszystko stoi i czeka. Ryby chciałbym – Pielęgnice Meeka. Prosiłbym kogoś kto się naprawdę zna na tych rybach żeby stworzył mi idealne warunki dla tych ryb, może napisze mi na forum mały przewodnik albo poda swoje gg i przez gg pomoże mi krok po kroku przygotować akwarium dla tych ryb. Jestem całkiem początkujący wcześniej do tego akwarium od razu nalałem wody i wrzuciłem rybki, ale nie podobało mi się wizualnie ryby nie miały kolorów, w ogóle wydaje mi się ze to nie powinno tak wyglądać. Wczoraj wyłowiłem rybki i dałem kumplowi, sprzęt wyczyściłem, i chce zacząć wszystko od nowa. Proszę o rady na każdy temat – jakie podłoże?? jakie rośliny?? jakimi „chemikaliami” wcześniej wodę przygotować?? co dosypać do podłoża?? jak karmić?? jakie oświetlenie?? ile czasu naświetlać dziennym ile nocnym?? kamienia jakiego rodzaju aby podnieść alkaliczność wody. W tym głupim Internecie takie ogólniki piszą ze się taki leszcz jak ja nic nie dowie ;/ wszędzie są strony o pielęgnicach z Malawi ale meeki są z Meksyku wiec chyba maja inne wymagania ;] Czekam na swojego osobistego doradcę ;] Z góry dziękuje.

[ Dodano: 2006-08-31, 17:29 ]
siiq pisze:Jestem całkiem początkujący wcześniej do tego akwarium od razu nalałem wody i wrzuciłem rybki, ale nie podobało mi się wizualnie ryby nie miały kolorów, w ogóle wydaje mi się ze to nie powinno tak wyglądać.